Reklama2012-06-18
0

Pierwsi reklamodawcy dla interaktywnego system NUads (wideo)

Microsoft podpisał umowy z pierwszymi firmami, chcącymi wykorzystać technologię NUads. Jesienią ruszą kampanie Samsunga, Toyoty i Unilever.

NUads to projekt Microsoftu po raz pierwszy zaprezentowany jeszcze w 2011 roku, na festiwalu reklam Cannes Lions. Pozwala on twórcom spotów na korzystanie z innej technologii Microsoftu – służącego do kontroli ruchem Kinecta. Pozwala to uczynić reklamowe filmiki interaktywnymi i zaangażować w nie widza, który gestami i głosem może wpływać na to co dzieje się na ekranie. Pierwsze, 30-sekundowe materiały już jesienią pojawią się na platformie Xbox Live.

- NUads to początek nowej ery dla reklam telewizyjnych. Daje to, czego tradycyjnym reklamom w TV brakuje - zaangażowanie - powiedział Ross Honey, general manager w dziale Xbox LIVE Entertainment and Advertising.

Wśród pierwszych firm, które podpisały z MS umowę na skorzystanie z NUads są Samsung, Toyota i Unilever. Gigant z Redmond pokazał krótki zwiastun czego możemy spodziewać się po pierwszych spotach. Toyota wróci do znanej z Super Bowl XLVI reklamy Reinvented. Tym razem jednak w spocie pojawią się pytania do widzów o to, co oni chcieliby odmienić. Unilever natomiast, z typowym dla innych kosmetyków marki Axe erotycznym podtekstem w tle, pozwoli odbiorcom powiedzieć, czy Efekt Lynx powinien być dostępny także dla kobiet.

Widzowie będą odpowiadali na pytania ze spotów komendami głosowymi lub prostymi gestami przed kontrolerem ruchu Kinect.

O możliwościach NUads bardzo pozytywnie wypowiedziała się Dionne Colvin, National Marketing Media Manager Toyoty. - Zaletą Nuads jest to, że możemy wziąć elementy już istniejącej kampanii i dodać do niej zupełnie nowy wymiar. Dzięki temu praktycznie stworzyliśmy 30-sekundowy spot od nowa. - powiedziała.

Autor:km

Więcej informacji:NUads

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas