Reklama 2003-03-05
0

Pierwsza kampania promocyjna herbatek owocowych

Firma Vitax rozpoczęła pierwszą kampanię promocyjną produktów segmentu herbat owocowych. Vitax jest liderem segmentu z 37% udziałem w rynku. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz przyciągnięcie nowych użytkowników herbatek owocowych. Przekaz koncentruje się na przedstawieniu najważniejszej cechy kategorii odróżniającej ją od herbat czarnych - naturalnego suszu owocowego.

Firma wybrała najbardziej optymalną formę promocji - sponsoring programów w stacji TVN. Przez 3 kolejne miesiące Vitax będzie sponsorem programu "Faktów sport" a następnie serialu "Na wspólnej". Emisje billboardów sponsorskich dotrą do szerokiej grupy odbiorców, gdyż są umieszczone tylko w Prime-Time. Dobór stacji i programów sponsorowanych odpowiada grupie celowej osób kupujących herbatki Vitax, która jest określana jako kobiety w wieku 25-54 lat, mieszkające w miastach powyżej 100.000 mieszkańców.

"Wybór Faktów Sport może wydawać się nielogiczny, ale badania oglądalności potwierdzają, że 51% widzów Faktów Sport to kobiety w naszej grupie celowej. Do charakteru programu dostosowaliśmy kreatywną linię spotów. W ciągu trwania kampanii widzowie będą mogli zobaczyć 3 wersje spotu" - powiedział Adam Żegota, Brand Manager marki Vitax. Dodatkowo kampania zostanie wzmocniona akcją samplingową w tygodniku "Przyjaciółka", która również będzie prezentowana w spocie raklamowych magazynu.

Jest to pierwsza kampania multimedialna produktów Vitax, które w październiku 2002 zmieniane są zgodnie z nową platformą marki Vitax.

Autor:

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas