W nowym sezonie serial „Pierwsza miłość” gromadzi średnio 1,66 mln widzów, o 400 tys. osób mniej niż rok temu. Obyczajowa produkcja Polsatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN, ale w grupie komercyjnej jest liderem.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 7 października br. średnia widownia tego serialu wyniosła 1,66 mln widzów, zaś udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 16,08 proc. wśród wszystkich widzów oraz 20,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek telenoweli pokazany 1 października br. Oglądało go 1,98 mln widzów.
Zobacz tabelę
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Pierwsza miłość” straciła 400 tys. widzów. Wówczas produkcję średnio śledziło 2,06 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 19,92 proc. oraz 24,96 proc.
Polsat w paśmie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest stacja TVN, nadająca wówczas „Szpital”, co przekłada się na 19,32 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Klan”, „Świat się kręci” i programy kabaretowe; 12,01 proc.), zaś czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 11,31 proc.).
Natomiast w grupie komercyjnej Polsat zajmuje pierwsze miejsce, a druga pozycja należy tutaj do TVN.
Zobacz tabelę
Premierowe odcinki „Pierwszej miłości” na antenie Polsatu emitowane są w dni powszednie o godz. 18.00.