Serial „Pierwsza miłość” - emitowany przez Telewizję Polsat - oglądało średnio 2,3 mln widzów, czyli o 100 tys. więcej niż przed rokiem. Serial w minionym sezonie przyniósł stacji z reklam 178,6 mln złotych.
Średnie udziału serialu między 6 września 2010 a 16 czerwca 2011 roku wyniosły 19,08 proc. w grupie 4+ oraz 24,03 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To więcej niż Polsat miał w tym paśmie w ubiegłym okresie.
Zobacz tabelę
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl Telewizja Polsat w paśmie nadawana serialu (18.00-18.45) zajmowała trzecią pozycję na rynku, przegrywając z TVP1 oraz. W grupie 16-49 numerem jeden okazał się Telewizja Polsat.
Najwięcej widzów w badanym okresie zgromadził odcinek z 12 grudnia, zobaczyło go 2,88 mln widzów.
Wpływy reklamowe wyniosły 178,6 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
„Pierwsza miłość” była emitowana od poniedziałku do piątku o 18.00. Kolejny sezon wystartuje we wrześniu.