Telewizja2015-04-27
5

„Pierwsza miłość” straciła 230 tys. widzów. Polsat liderem w grupie komercyjnej

W 2015 roku serial „Pierwsza miłość” gromadzi średnio 2,15 mln widzów, o 230 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN, ale w grupie komercyjnej jest liderem.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 stycznia do 23 kwietnia br. średnia widownia tego serialu wyniosła 2,15 mln widzów, zaś udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 16,46 proc. wśród wszystkich widzów oraz 22,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek telenoweli pokazany 19 stycznia br. Oglądało go 2,63 mln widzów.

Zobacz tabelę

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Pierwsza miłość” straciła 230 tys. widzów. Wówczas produkcję średnio śledziło 2,38 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 18,25 proc. oraz 24,03 proc.

Polsat w paśmie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest stacja TVN, nadająca wówczas „Szpital”, co przekłada się na 16,58 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Klan” i „Świat się kręci”; 14,78 proc.), zaś czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 11,75 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej Polsat zajmuje pierwsze miejsce, a druga pozycja należy tutaj do TVN.

Zobacz tabelę

Premierowe odcinki „Pierwszej miłości” na antenie Polsatu emitowane są w dni powszednie o godz. 18.00.

Autor:mk

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas