W 2015 roku serial „Pierwsza miłość” gromadzi średnio 2,15 mln widzów, o 230 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN, ale w grupie komercyjnej jest liderem.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 stycznia do 23 kwietnia br. średnia widownia tego serialu wyniosła 2,15 mln widzów, zaś udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 16,46 proc. wśród wszystkich widzów oraz 22,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek telenoweli pokazany 19 stycznia br. Oglądało go 2,63 mln widzów.
Zobacz tabelęW porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Pierwsza miłość” straciła 230 tys. widzów. Wówczas produkcję średnio śledziło 2,38 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 18,25 proc. oraz 24,03 proc.
Polsat w paśmie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest stacja TVN, nadająca wówczas „Szpital”, co przekłada się na 16,58 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Klan” i „Świat się kręci”; 14,78 proc.), zaś czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 11,75 proc.).
Natomiast w grupie komercyjnej Polsat zajmuje pierwsze miejsce, a druga pozycja należy tutaj do TVN.
Zobacz tabelęPremierowe odcinki „Pierwszej miłości” na antenie Polsatu emitowane są w dni powszednie o godz. 18.00.