Telewizja2015-06-10
6

„Pierwsza miłość” straciła widzów, ale Polsat liderem w grupie 16-49

W minionym sezonie serial „Pierwsza miłość” oglądało 2 mln widzów, ćwierć miliona mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu zajmowała drugie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej była liderem.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września 2014 roku do 5 czerwca br. średnia widownia tego serialu wyniosła 1,98 mln osób, zaś udział Polsatu w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 16,21 proc. wśród wszystkich widzów oraz 21,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Pierwsza miłość” straciła ćwierć miliona widzów. Wówczas obyczajową produkcję średnio śledziło 2,23 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 18,73 proc. oraz 24,16 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w paśmie emisji serialu zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była stacja TVN, nadająca wówczas „Szpital”, co przekładało się na 17,27 proc. udziału. Trzecia była TVP1 („Klan”, „Świat się kręci”, programy kabaretowe; 14,37 proc.), zaś czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 11,38 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Polsat zajmował pierwsze miejsce, a drugi był TVN.

Zobacz tabelę

Wpływy reklamowe Polsatu z odcinków „Pierwszej miłości” pokazanych w okresie od września ub.r. do czerwca br. wyniosły 176,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Nowe odcinki serialu trafią na antenę stacji jesienią br.

Autor:pp

Więcej informacji:Pierwsza miłość, Polsat

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas