Telewizja2011-05-02
13

„Pierwsza Miłość” w ciągu 5 lat straciła 500 tys. widzów

Serial obyczajowy „Pierwsza miłość” gromadzi od początku 2011 roku średnio 2,43 mln widzów, czyli tyle samo co przed rokiem. Polsat w trakcie emisji serialu jest liderem w grupie 16-49.

Serial ma średnio 18,64 proc. udziału w grupie 4+ oraz 23,62 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem „Pierwsza miłość” miała odpowiednio 19,21 proc. i 22,97 proc. udziału w rynku.

W 2006 roku serial oglądało średnio 2,99 mln widzów, czyli o ponad 500 tys. więcej niż w tym roku - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Zobacz tabelę


Najwięcej widzów w okresie 1 stycznia - 26 kwietnia 2011 r. zgromadził odcinek nadany 7 marca - 2,82 mln widzów (20 proc. udziału w grupie 4+). 

Zobacz tabelę


Podczas emisji serialu Polsat zajmuje trzecią pozycję na rynku w grupie 4+ za TVP1 oraz TVN. W grupie komercyjnej stacja zajmuje pozycję lidera wyprzedzając TVN oraz TVP1. 

Zobacz tabelę


„Pierwszą miłość” oglądają głównie kobiety
, mieszkańcy wsi, małych miast oraz osoby legitymujące się wykształceniem podstawowym. 

Zobacz tabelę


Serial, produkowany przez ATM Grupę, jest emitowany od poniedziałku do piątku o godzinie 18.00. „Pierwsza miłość” jest obecna na antenie od 2004 roku. Jak dotąd Polsat pokazał 1300 odcinków.

Autor:ks

Więcej informacji:Pierwsza Miłość

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas