We wtorek 26 marca br. do sprzedaży trafił pierwszy numer nowego miesięcznika luksusowego dla kobiet pod tytułem „C'est La vie” (Consiliari Partners). Na jego okładce jest Danuta Stenka.
W numerze znaleźć można wywiad ze Stenką, a także materiały, których bohaterami są inni znani ludzie jak Joanna Kulig, Ewa Kasprzyk, Szymon Majewski czy Piotr Najsztub. Założeniem „C'est La vie” jest bowiem przedstawianie czytelnikom gwiazd i znanych osobistości. Miesięcznik kierowany jest do kobiet chcących się doskonalić, korzystających z nowoczesnych technologii, zamożnych mieszkanek dużych miast powyżej 30 roku życia.
Redaktorem naczelnym magazynu jest Juliusz Donajski, a w jego redakcji są m.in. Joanna Gorzelińska, Aleksandra Szarłat, Sławomir Belina Marianna Nowicka i Aśka Ciesielska. Współpracownikami tytułu zostali m.in. Joanna Kraińska czy Sergiusz Pinkwart. Dyrektorem biura reklamy jest Monika Kowalska, związana wcześniej z G+J Polska.
Pierwszy numer magazynu „C'est La vie” liczy 228 stron. Jego nakład wynosi 50 tys. egz., a cena - 10 zł. Pismo dostępne jest we wszystkich sieciach sprzedaży prasy. Jego pojawienie się na rynku wspierają działania PR.