Internet2007-03-29
0

Pierwszy ranking mobilnych stron internetowych

Firma analityczna M:Metrics ogłosiła swój pierwszy ranking najchętniej odwiedzanych mobilnych stron internetowych.

Ranking opracowany został na podstawie danych zgromadzonych przez nowy produkt firmy o nazwie MeterDirect, który monitoruje zachowania grupy około 500 użytkowników telefonów komórkowych. W tym celu w aparatach badanych osób zainstalowane zostało specjalne oprogramowanie, dzięki któremu przez ponad rok zbierano dane.

Teraz M:Metrics opublikował swój pierwszy ranking. W lutym – podobnie zresztą jak w tradycyjnym internecie – najchętniej odwiedzane były strony Google, Yahoo, MSN, Live.com i Go.com.

Średnio każda sesja, w jakiej badana osoba łączyła się z internetem za pomocą swojego telefonu, trwała blisko 10 minut. Najczęściej z mobilnej sieci korzystano w godzinach 8-17. Najbardziej aktywnym dniem okazał się piątek.

M:Metrics jest firmą analityczną, monitorującą mobilne rynki w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii i Włoszech. Stworzona została w 2004 roku przez Willa Hodgmana i Seamusa McAteera. Główna siedziba firmy znajduje się w Seattle, poza tym istnieją biura w San Francisco i w Londynie.

Autor:Mediaweek - km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas