Prasa2014-04-17
5

„Piłka Nożna” w większym formacie, z treściami „Plusa” i nowymi felietonistami

Shutterstock.comShutterstock.com

Tygodnik „Piłka Nożna” (Profus Management) od 29 kwietnia będzie ukazywał się w formacie półtora razy większym od obecnego. W piśmie pojawią się cykle znane z miesięcznika „Piłka Nożna Plus”, teksty nowych felietonistów i wyniki niższych lig rozgrywkowych w Polsce.

Zmiany w „Piłce Nożnej” były zapowiadane od września ub.r., kiedy zakończono wydawanie jej siostrzanego tytułu, przygotowywanego przez tę samą redakcję miesięcznika „Piłka Nożna Plus” (więcej na ten temat). Ostatecznie w nowej odsłonie tygodnik zadebiutuje we wtorek 29 kwietnia.

„Piłka Nożna” będzie się mieć nowy layout i półtora razy większy rozmiar niż obecnie. - Dzięki temu będziemy wyróżniać się na półkach z prasą sportową. W takim samym formacie ukazuje się „France Football” - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adam Godlewski, zastępca redaktora naczelnego i sekretarz redakcji tygodnika. Niezmienione pozostaną objętość i cena pisma: 48 stron i 3,99 zł.

W „Piłce Nożnej”  pojawią się cykle artykułów znane z „Piłki Nożnej Plus”, m.in. „Alfabet” i „Życie prywatne” piłkarzy, „Wyceniamy gwiazdę”, „Top…”, „Ankieta personalna” i „Jedenastka wszechczasów”. - Będą to teksty typowo magazynowe, lżejsze, lifestylowe - zapowiada Godlewski.

Z drugiej strony poszerzone zostaną działy z informacjami i analizami - pojawią się wyniki niższych polskich lig (obecnie tygodnik informuje o wynikach Ekstraklasy, pierwszej i drugiej ligi). - Nasze łamy wzmocnią też analityk i nowi felietoniści - mówi Godlewski, przy czym nie chce na razie ujawnić, kto to konkretnie będzie.

>>> Przeglądaj okładki „Piłki Nożnej” w naszym nowym dziale Jedynki

Tygodnik jak na razie nadal będzie ukazywać się we wtorki. - Chcielibyśmy przejść na poniedziałki, ale są duże problemy z kolportażem. Będziemy się starali je pokonać - opisuje Adam Goldewski.

Nowa odsłona „Piłki Nożnej” zostanie wsparta kampanią reklamową w internecie i sportowych kanałach telewizyjnych.

W 2013 roku średnia sprzedaż ogółem „Piłki Nożnej” wynosiła 15 316 egz., o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej (według ZKDP - zobacz dane wszystkich tygodników).

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas