Reklama2004-04-06
0

Piłka nożna z Dr. Oetkerem

Wprowadzeniu nowego produktu na rynek firmy Dr. Oetker pod nazwą - Piłka Nożna, towarzyszy kampania reklamowa

Od marca 2004 r. Dr. Oetker wprowadza na rynek nowe, niezwykłe ciasto - Piłka Nożna, które dołączy do popularnej serii "Modne Pieczenie". Cała Polska zna już Kopiec Kreta, Kilimandżaro i Błękitną Lagunę. Nowa propozycja powstała z myślą o wszystkich łasuchach, którzy cenią nie tylko smak, ale również nietuzinkowy wygląd ciasta. Oryginalny kształt Piłki Nożnej polubią także zagorzali kibice, którzy z zapartym tchem będą oglądać Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej EURO 2004.

Kampania reklamowa nowego ciasta odbędzie się w dwóch etapach. Pierwszy rozpoczął się 24 marca 2004 i potrwa do połowy maja. Drugi przewidziany jest na okres trwania Mistrzostw Europy w piłce nożnej czyli na połowę czerwca 2004. Spoty emitowane są głównie w Polsacie, oraz w TVN7, TV4 i TVP1, TVP2. Kampanię reklamową przygotowała agencja NOS BBDO, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Spin Communications.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas