Reklama2018-03-27
3

Piłkarski cykl od „5 sposobów na…” w kampanii piwa Warka (wideo)

W ramach nowej kampanii reklamowej piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec) na kanale youtube’owym „5 sposobów na…” zaczął być publikowany cykl materiałów o piłce nożnej „Drużyna na 5”.

W ramach programu „Drużyna na 5” twórcy „5 sposobów na…” pokażą m.in. jak zrobić oryginalne gadżety dla kibiców i jak przygotować się do piłkarskich zmagań. Będą też relacjonować turniej prosto z Rosji. Cykl będzie składał się z 17 materiałów.

- Twórcy kanału „5 sposobów na…” doskonale znają świat męskiej rozrywki, także w jej piłkarskim wydaniu. Dlatego przed zbliżającym się świętem wszystkich kibiców postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie przygotować fanów na to wydarzenie. Inspirując się nowatorskimi, futbolowymi pomysłami znanymi z „Planety Warka”, nasza „Drużyna na 5” z pewnością uczyni piłkarskie emocje jeszcze bardziej wyjątkowymi - opisuje Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka w Grupie Żywiec.

 

W ramach kampanii przygotowano też szereg aktywności na Facebooku. Za strategię i ideę kreatywną akcji odpowiada agencja The Digitals, natomiast sieć TalentMedia za adaptację idei kreatywnej i przygotowanie strategii dystrybucji treści na YouTube, rekomendację i koordynację udziału wybranych influencerów w kampanii oraz koprodukcję treści wideo.

Kanał „5 sposobów na…” ma obecnie ponad 2,1 mln subskrybentów. Należy do Grupy Spryciarze.pl.

Autor:tw

Więcej informacji:Warka, piwo, youtuberzy

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas