Reklama2018-11-26
1

Piłkarze Arki Gdynia będą promować na koszulkach meksykańskie miasto Chignahuapan

Meksykańskie miasto Chignahuapan zostało partnerem klubu piłkarskiego Arka Gdynia. Logo miejscowości będzie promowane przez półtora roku na koszulkach zawodników Arki.

W ramach umowy od początku przyszłego roku logo Chignahuapan będzie widoczne na koszulkach piłkarzy Arki Gdynia. Miasto będzie też wymieniane jako partner klubu we wszystkich materiałach, w których podawani są sponsorzy i partnerzy Arki.

Kontrakt będzie obowiązywał do końca sezonu 2019-2020, czyli połowy przyszłego roku.

Przedstawiciele Arki Gdynia nawiązali kontakt z władzami Chignahuapan i regionu Puebla, w którym jest położona ta miejscowość, przy okazji przejścia na początku br. do Arki meksykańskiego zawodnika Enrique Esquedy.

- Od dłuższego czasu pracowaliśmy nad umową o współpracy ze stroną meksykańską, którą zapoczątkowaliśmy podczas kontraktu z Enrique Esquedą. Szukaliśmy także opcji współpracy w innych tematach niż sportowe, takich które przyniosłyby Klubowi dodatkowe korzyści. Po długich negocjacjach udało nam się przekonać przedstawicieli miasta Chignahuapan. Umowę podpisaliśmy wczoraj w nocy naszego czasu - powiedział w piątek na konferencji prasowej Wojciech Pertkiewicz, prezes Arki Gdynia.

- To miasto jak i region Puebla planuje ekspansję dotyczącą tematów turystycznych. W przyszłym miesiącu planowana jest wizyta burmistrza Javiera Tirado Saavedry - dodał Pertkiewicz.

Nie podano, jaka jest wartość podpisanej umowy. Obecnie z przodu koszulek piłkarzy Arki widoczne jest logo Gdyni.

Innymi sponsorami i partnerami klubu są m.in. Adidas, Marba-Sport, Stena Line, Pewik Gdynia, Ekotrade, Radmor, Centrum Riviera, Chipolbrok, MTM, Coca-Cola i Kompania Piwowarska (z marką Tyskie).

W ub.r. Arka Gdynia zanotowała 21 mln zł przychodów (według danych firmy Deloitte).

Autor:tw

Więcej informacji:Arka Gdynia, piłka nożna, Meksyk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas