Internet 2016-01-21
0

Pinterest planuje wprowadzenie spotów, chce przyciągnąć więcej reklamodawców

Według nieoficjalnych informacji Pinterest zamierza pozwolić firmom na publikowanie w serwisie reklam wideo. Ich format nie jest na razie znany, ale dzięki wprowadzeniu nowego sposobu promocji produktów platforma chce pozyskać większą liczbę reklamodawców.

Zamiary rozszerzenia możliwości reklamowych rozważanych przez Pinteresta ujawnił serwis Digiday, który rozmawiał w tej sprawie z pragnącymi zachować anonimowość pracownikami serwisu. Według planów w bliżej nieokreślonej przyszłości Pinterest zamierza pozwolić reklamodawcom na umieszczanie na platformie spotów marketingowych.

Na razie nie wiadomo jaki format wideo miałby zaoferować reklamodawcom Pinterest, jednak przedstawiciele serwisu podkreślają, że musiałby być on przystosowany do specyfiki tej platformy. Ich zdaniem materiały promujące marki powinny odwoływać się raczej do zainteresowań użytkowników i przyjąć formę krótkich poradników czy przewodników (na przykład kulinarnych), a nie klasycznych spotów reklamowych. - W kierunku wideo zmierza obecnie ewolucja wszystkich innych serwisów, więc zainteresowanie tym segmentem jest dla nas naturalne - tłumaczą przedstawiciele Pinteresta.

Liczba użytkowników Pinteresta stale rośnie - jesienią ub.r. serwis poinformował, że korzysta z niego ponad 100 mln internautów, jednak platforma wciąż szuka sposobów na przyciągnięcie większej liczby reklamodawców. Temu miało służyć wprowadzenie w maju ub.r. krótkich animacji reklamowych, a także udostępnienie użytkownikom pinów z opcją kupowania towarów.

Autor: ps

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas