Reklama 2014-09-09
4

Piotr Adamczyk dziękuje polecającym klientom w kampanii eurobanku (wideo)

Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa eurobanku, w której Piotr Adamczyk dziękuje klientom tego banku polecającym go innym osobom. Akcję przygotowały firmy Brasil i Starcom.

Kampania jest oparta na wynikach badania Beeline Research & Consulting, które pokazało, że 96 proc. klientów eurobanku poleciłoby konto osobiste w tym banku swoim bliskim. - Stworzyliśmy kampanię, w której chcemy podziękować  osobom posiadającym konta osobiste w eurobanku za zaufanie. Dzięki temu, że z nich korzystają i polecają innym, grupa naszych klientów nieustająco rośnie - tłumaczy Wojciech Humiński, wiceprezes eurobanku.

Narratorem spotu jest Piotr Adamczyk, który reklamuje eurobank od ponad dwóch lat. W ostatnich kampaniach promował kredyt gotówkowy jako głowa rodziny kupującej wyposażenie kuchni i jadącej na wakacje (zobacz szczegóły) oraz kredyt hipoteczny jako biegarz (obejrzyj ten spot).

Obecna akcja reklamowa ruszyła 8 września i potrwa do końca listopada. Obejmuje telewizję (największe stacje), kina oraz internet (m.in. serwisy VoD).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja reklamowa Brasil, a za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor: tw

Więcej informacji: Piotr Adamczyk, eurobank

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas