Reklama2014-01-14
4

Piotr Adamczyk jako profesor reklamuje kredyt w eurobanku (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka, wspierająca kredyt konsolidacyjny. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom.

W nowej reklamie eurobanku Piotr Adamczyk wciela się w rolę profesora językoznawcy, który w swoim gabinecie daje krótki wykład o nadużywaniu liczby mnogiej kredytu i wyższości jego liczby pojedynczej. Taki przekaz ma żartobliwe podkreślać zalety oferowanego przez bank kredytu konsolidacyjnego. Oferta ta obejmuje kwoty od 2 do 150 tys. zł, z okresem spłaty do 8 lat i możliwością wyboru przez klienta dnia spłaty raty.

Przypomnijmy, że w poprzedniej kampanii eurobanku Adamczyk jako podwójny tenisista i szachista reklamował kredyt gotówkowy z mechanizmem cashback (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).

Obecna akcja reklamowa zaczęła się 13 stycznia i potrwa do końca lutego. Obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, tematyczne), internet (m.in. YouTube, serwisy wideo, porównywarki finansowe, wyszukiwarki, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film, za działania w internecie odpowiada agencja MindChili, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas