Reklama2014-02-03
8

Piotr Adamczyk jako wielodzietny ojciec reklamuje aplikację mobilną eurobanku (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamująca oferowaną przez eurobank aplikację mobilną. Akcję, w której u boku Piotra Adamczyka występuje Sonia Bohosiewicz, przygotowały firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom.

W nowej kampanii eurobanku Piotr Adamczyk wciela się w rolę ojca gromadki dzieci, który opiekując się nimi, musi radzić sobie z wieloma czynnościami naraz. Pomaga mu w tym aplikacja mobilna eurobanku, dzięki której może szybko m.in. opłacić rachunki za przedszkole czy gaz oraz sprawdzić stan konta. Reklamy informują, że aplikacja ta zwyciężyła w badaniu mobilnych aplikacji bankowych zorganizowanym jesienią ub.r. przez agencję interaktywną Symetria. W spocie Adamczykowi partneruje Sonia Bohosiewicz jako matka licznej rodzinki spodziewająca się kolejnego dziecka.

Poprzednio bankowość mobilną eurobanku Piotr Adamczyk reklamował jesienią ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), kina, outdoor (komunikacja miejska w największych miastach), internet oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Ponadto w serwisie eurobankmobilnie.pl startuje konkurs, w którym udzielając poprawnych odpowiedzi na pytania, należy jak najszybciej wykonywać przelewy na ekranie widniejącego na stronie smartfona. Cała akcja potrwa do 4 marca.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Propeller Film, za działania w internecie odpowiada agencja MindChili, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

 

Autor:tw

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas