Eurobank reklamuje pożyczkę gotówkową spotami z Piotrem Adamczykiem tłumaczącym, że oferta ta jest dostępna na podobnych zasadach jak wypożyczanie różnych urządzeń. Kampanię przygotowały firmy GPD Agency, Propeller Film i Starcom.
W reklamach Piotr Adamczyk tłumaczy, że tak jak przy wypożyczaniu samochodu czy kajaku ponosi się tylko opłatę za usługę, a nie wielokrotność używanego sprzętu, tak przy pożyczeniu w eurobanku 5 tys. zł przez rok spłaca się dodatkowo tylko 500 zł prowizji, a oprocentowanie jest zerowe.
W poprzednich kampaniach eurobanku Adamczyk reklamował „Lokatę procentującą” oraz konto Prestige.
Nowa kampania przez cały lipiec będzie prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych). Ponadto obejmuje radio, internet oraz placówki banku (witryny, plakaty, ulotki). Potrwa do końca września.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją reklam zajęła się GPD Agency, a produkcją spotów (wyreżyserowanych przez Łukasza Kośmickiego) dom produkcyjny Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.