Program "Piotr Bałtroczyk na żywo", emitowany przez Polsat, oglądało średnio 2,18 osób. Stacja dzięki emisji show zanotowała wpływy reklamowe na poziomie 21 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Program kabaretowy "Piotr Bałtroczyk na żywo" zapewnił Polsatowi
16,13 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 17,33 proc. w grupie
16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Polsat podczas emisji kabaretu miała trzecią pozycję na rynku.
Pierwszy był TVN nadający "W11" oraz filmy fabularne (21 proc.
udziału i 2,83 mln widzów). Druga lokata z 2,75 mln widzów i 20,62
proc. udziału należała do TVP1 ("Londyńczycy" oraz "Sprawa dla
reportera").
Wśród widzów programu nieznacznie przeważały kobiety.
Decyzja o kontynuacji show "Piotr Bałtroczyk na żywo" jeszcze nie zapadła.