Reklama2019-10-16
0

Piotr Hurnik business development directorem w Booost

Piotr HurnikPiotr Hurnik

Piotr Hurnik objął nowo utworzone stanowisko business development directora w agencji performance marketingu Booost.

Hurnik będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług mediowych i digitalowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz business development w ramach obecnych klientów spółki i całej Grupy. Ma raportować do Piotra Hassine, managing directora agencji The Digitals i Booost w Grupie S/F.

Piotr Hurnik przed dołączeniem do Booost związany był z SentiOne, gdzie odpowiadał za sprzedaż na rynku polskim. W swojej karierze prowadził projekty dla takich klientów jak m.in.: Reckitt Benckiser, Mastercard, Play, BP i NN Investment Partners.

Ukończył SGH i Akademię Leona Koźmińskiego.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas