Prasa2017-01-11
2

Piotr Kowalczyk dyrektorem produktu reklamy online w Polska Press Grupa

Piotr KowalczykPiotr Kowalczyk

Piotr Kowalczyk - do niedawna odpowiedzialny za rozwój produktu reklamowego online w Grupie Onet RAS Polska - od stycznia br. jest dyrektorem produktu reklamowego online w Polska Press Grupy. Rafał Wiśniewski został natomiast dyrektorem rozwoju sprzedaży i produktu reklamowego prasy.

Piotr Kowalczyk w Polska Press Grupa będzie odpowiadał za rozwój internetowych produktów reklamowych oraz koordynację i wdrożenie strategii rynkowej dla reklamy w internecie. Będzie również zarządzał systemami informatycznymi wspierającymi pracę struktur sprzedaży w sieci. Pod jego zarządzanie przechodzi dział emisji online, zarządzany przez Celinę Pekowską. Nowy dyrektor podlega bezpośrednio Pawłowi Kosskowi, dyrektorowi zarządzającemu biura reklamy.

Piotr Kowalczyk z branżą reklamową i internetową jest związany od ponad 16 lat. Do Polska Press przeszedł z Onetu, z którym był związany od 2001 roku. Ostatnio zajmował tam stanowisko chief ad product architect i był odpowiedzialny za rozwój podstawowego produktu reklamowego online dla całej Grupy Onet RAS Polska. Od wielu lat zaangażowany w rozwój branży reklamy online w ramach IAB Polska m.in. jako jego prezes zarządu w latach 2009-2012.

Zmieniło się także stanowisko, jakie zajmował w Polska Press Grupa Rafał Wiśniewski, związany z firmą od 2007 roku. Dotychczas był dyrektorem rozwoju sprzedaży i analiz biura reklamy, teraz zyskał nowe kompetencje, zostając dyrektorem rozwoju sprzedaży i produktu reklamowego prasy.

Na nowym stanowisku zarządzać będzie prasowymi produktami reklamowymi. Zajmie się też koordynacją rozwoju dotychczasowego portfolio produktów prasowych i tworzeniem nowych rozwiązań w zakresie reklamy prasowej. Będzie również odpowiedzialny za rozwój potencjału przychodowego oraz procesy sprzedażowe w zakresie produktów prasowych. Do jego obowiązków należeć będzie również koordynacja systemów informatycznych wspierających pracę biura reklamy. Rafał Wiśniewski przejmuje także zarządzanie działem Emisji prasa, kierowanym przez Angelikę Suchecką-Górniak.

Rafał Wiśniewski karierę zawodową w branży reklamowej rozpoczął w 2000 roku, najpierw u brokera mediowego, potem kontynuował w domu sprzedaży prasy regionalnej Media Tak. Z Polska Press związany jest od 2007 roku gdzie przez wiele lat pełnił funkcję dyrektora Działu Analiz Biura Reklamy. Uczestniczył w procesie zakupu i integracji Mediów Regionalnych. Reprezentuje Polska Press Grupę jako członek rady nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa

Autor:jk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas