Reklama2019-12-30
202

Kraśko, Rusin, Ohme, Jabłczyńska i Chajzer szaleją na stoku w zimowym spocie TVN (wideo)

TVN zaczął emitować zimowy spot wizerunkowy. Występują w nim przede wszystkim prowadzący „Dzień dobry TVN” oraz aktorzy z „Na Wspólnej”.

W spocie gwiazdy TVN bawią się na stoku górskim. Są to m.in. Piotr Kraśko, Kinga Rusin, Małgorzata Ohme i Filip Chajzer z „Dzień dobry TVN” (Ohme i Chajzer prowadzą program od początku ramówki jesiennej, zastąpili w nim Magdę Mołek i Marcina Mellera) oraz aktorzy z „Na Wspólnej”, m.in. Joanna Jabłczyńska.

Reklama kończy się zarysem logo TVN wykonanym na śniegu. Tłem muzycznym jest piosenka „Funkytown” zespołu Lipps Inc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

 

Realizacją spotu zajął się dział autopromocji TVN. Za scenariusz, reżyserię i montaż odpowiada Irmina Śliwińska (scenariusz przygotowała razem z Bartoszem Maliną), za zdjęcia - Tymoteusz Pieszka, za scenografię - Aleksandra Żurawska, za kostiumy - Zofia Urszula Komasa, a produkcją kierowały Ewa Pszczołowska i Monika Kozioł.

TVN spoty wizerunkowe przygotowuje z początkiem jesiennej i wiosennej ramówki, występują w nich gwiazdy najpopularniejszych programów i seriali stacji. W klipie z jesieni br. gwiazdy zostały pokazane w przestrzeniach klasycznej architektury, a tłem muzycznym była piosenka „Powerful”.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ogladalnosc-my-way-edyta-gorniak-tvn-opinie-wideo ##

Według danych Nielsen Audience Measurement w listopadzie br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 589 163 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 8,72 proc. (13,58 proc. mniej niż rok wcześniej).

TVN w ub.r. osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 8,6 proc. do 1,97 mld zł, a przychody z emisji reklam zwiększyły się o 9,7 proc. do 1,42 mld zł. Nadawca zanotował 157,5 mln zł straty netto, głównie wskutek 394,7 mln zł odpisu dot. wartości udziałów w platformie nc+. Na koniec roku zatrudniał 1 514 pracowników.

Z kolei TVN Media, spółka z grupy kapitałowej TVN zajmująca się głównie sprzedażą oferty reklamowej, w ub.r. zanotowała 396,38 mln zł przychodów operacyjnych, o 11,1 proc. więcej niż rok wcześniej, oraz wzrost wpływów z działalności brokerskiej o 19,8 proc. do 252,78 mln zł. Jednocześnie miała 623,7 mln zł straty netto, głównie wskutek 1 mld zł odpisów na utratę wartości udziałów operatora platformy nc+ i marek, które przeniosła do spółki TVN.

Autor:tw

KOMENTARZE(202)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas