Prasa2018-01-25
7

Piotr Laskowski nowym redaktorem naczelnym „Muratora”, Anna Wrońska odchodzi po 18 latach

Piotr LaskowskiPiotr Laskowski

Piotr Laskowski od lutego obejmie stanowisko redaktora naczelnego „Muratora” (Grupa ZPR Media). Będzie kierował nową strukturą redakcyjną obejmującą miesięcznik „Murator”, serwis Muratordom.pl i cyfrowe wydania „Muratora”. Dotychczasowa redaktor naczelna Anna Wrońska odchodzi z firmy.

Jak podano w komunikacie "zmiany w wydawnictwie wiążą się z reorganizacją segmentu obejmującego tematykę budowlaną". Redakcje prasowe i internetowe zostają skonsolidowane - będą podlegać nowemu redaktorowi naczelnemu Piotrowi Laskowskiemu. Jego zastępcą została Małgorzata Majkowska, dotychczasowa redaktor naczelna wydań specjalnych „Muratora”.

- Ta zmiana ma na celu integrację działań redakcyjnych w druku i w internecie oraz stworzenie wspólnej strategii budowania kontentu dla „Muratora”, jego wydań specjalnych, serwisu i wydań cyfrowych. Pozwoli to nam uzyskać efekt synergii w segmencie tytułów budowlanych o charakterze popularnym - przekonuje Anna Kamińska, dyrektor zarządzająca segmentem budowlanym ZPR Media.

Laskowski związany jest z redakcją „Muratora” od 2003 roku. Jest popularyzatorem wiedzy o budownictwie, współpracował z wieloma redakcjami pism o tej tematyce i przez wiele lat pełnił funkcję redaktora działu instalacje. Wcześniej pracował w branży budowlanej jako projektant. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej.

Anna Wrońska, poprzednia redaktor naczelna „Muratora”, rozstaje się z Grupą ZPR Media. Wrońska naczelną została pod koniec 2010 roku. Z miesięcznikiem była związana od 18 lat. Z wykształcenia jest historykiem sztuki. Wcześniej pracowała w Muzeum Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz w redakcji encyklopedii Wydawnictwa PWN. Zajmowała się również organizacją wystaw i popularyzacją wiedzy architektonicznej.

W marcu 2017 „Murator” wdrożył nową makietę: jest nowocześniejsza, a także ułatwia eksport treści z wydania papierowego do wydań cyfrowych i aplikacji mobilnych. Pojawiły się też nowe działy.

Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku średnia sprzedaż miesięcznika „Murator” wynosiła 44 480 egz.

Autor:jk

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas