Reklama2014-01-15
1

Piotr Łokuciejewski: z Blueberry do Think Kong

Piotr ŁokuciejewskiPiotr Łokuciejewski

Do agencji Think Kong dołączył Piotr Łokuciejewski, obejmując stanowisko strategy & development directora.

W zakres kompetencji Łokuciejewskiego w Think Kong wchodzi budowanie strategii internetowych oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Piotr Łokuciejewski jest związany z branżą internetową od 13 lat. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Blueberry, Lubię to oraz Red8 Digital dla takich marek, jak: Porsche, KFC, Pizza Hut, Nordea Bank Polska, Samsung, Axe, Almi Decor, M&Ms, Mały Głód i Sony.

Autor:jj

Więcej informacji:Piotr Łokuciejewski, Think Kong

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas