Radio2015-04-02
10

Piotr Metz rekomenduje muzykę w Radiu Kraków w akcji reklamowej rozgłośni

Pod hasłem „Muzyka, której się słucha” wystartowała kampania promocyjna Radia Kraków, w której Piotr Metz firmuje swoim nazwiskiem linię muzyczną stacji. Akcja obejmuje Kraków i największe miasta Małopolski.

W Krakowie kampania realizowana jest na citylightach (przy przystankach komunikacji miejskiej) oraz siatce reklamowej na budynku Muzeum Narodowego.

- Muzyka zajmuje około 40 proc. naszego dobowego programu. To bardzo istotny i w moim przekonaniu mocny element naszego programu. To także element, nad którym bardzo intensywnie w ciągu ostatniego roku pracowaliśmy - mówi Marcin Pulit, prezes i redaktor naczelny Radia Kraków.

Oprócz Krakowa akcja jest realizowana w Tarnowie, Nowym Sączu, Bochni i Myślenicach. Wykorzystano tu wielkoformatowe siatki reklamowe w najbardziej uczęszczanych miejscach.

Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia i obejmą również internet oraz serwisy społecznościowe. Kreację kampanii przygotowało krakowskie studio projektowe Motor Studio.

Piotr Metz został kierownikiem redakcji muzycznej Radia Kraków w styczniu ub.r. Na tym stanowisku odpowiada za całą redakcję muzyczną krakowskiej stacji (więcej na ten temat).

Z danych Radio Track wynika, że w drugim półroczu 2014 r. średni udział Radia Kraków w rynku radiowym w Krakowie wyniósł 4,9 proc. (zobacz szczegóły).

Autor:łb

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas