Reklama2014-11-28
2

Piotr Zagórski i Marta Gilbas zajmą się storytellingiem w Codemedia

Marta Gilbas i Piotr ZagórskiMarta Gilbas i Piotr Zagórski

Dom mediowy Codemedia utworzył zespół GoodStory zajmujący się usługami z zakresu storytellingu. Tworzą go nowo zatrudnieni w firmie Piotr Zagórski oraz Marta Gilbas. Poprzednio oboje pracowali w CPI Media.

Piotr Zagórski i Marta Gilbas w ramach zespołu GoodStory, będą odpowiedzialni za tworzenie koncepcji marketingowych opartych na storytellingu. Takie rozwiązania mają z jednej strony wzmocnić kompetencje Codemedia przy współpracy z obecnymi klientami, a z drugiej stanowić odrębną ofertę dla nowych klientów zainteresowanych takimi usługami.

- Na rynku nie ma już praktycznie miejsca dla standardowego modelu działania domów mediowych. Przyszłość to integrowanie rozwiązań strategicznych, kreatywnych oraz bezpośrednio wspierających cele biznesowe klienta, a nie tylko planowanie i zakup mediów. Dlatego od początku naszej działalności regularnie poszerzamy portfolio naszych usług - tłumaczy Łucja Gdala, managing director w Codemedia.

- Storytelling integruje mechanizm komunikacyjny, jak i poszczególne działania w ramach niego prowadzone, w obrębie wszystkich wykorzystywanych obszarów: komunikacji cyfrowej, komunikacji w mediach tradycyjnych, social mediów, mobile marketingu, e-commerce i retailu - wylicza Piotr Zagórski. - Gwarantuje tym samym m.in. zaangażowanie grupy docelowej w komunikację, spójność i efekt synergii w ramach prowadzonych działań oraz bezpośrednio wpływa na konwersyjność i transakcyjność z prowadzonej komunikacji - przekonuje Marta Gilbas.

Zagórski przez ostatnich 9 miesięcy był dyrektorem zarządzającym agencji CPI Media. Wcześniej pracował na stanowiskach plannersko-buyerskich w domach mediowych BrandConnection, Starcom i Starlink. Ogółem od 7 lat jest związany z branżą planowania i optymalizacji kampanii w mediach różnego typu. Realizował projekty dla takich firm jak m.in. Kraft, Lotos, Warta, Kredyt Bank, Sandoz, Abbott, Bank Pocztowy, Melle, BZ WBK, Bacardi Martini i Vision Express.

Marta Gilbas poprzednio pracowała jako digital strategy director w CPI Media. Wcześniej jako online product manager w Ringier Axel Springer Polska odpowiadała za rozwijanie niestandardowych produktów reklamowych serwisów Newsweek.pl i Forbes.pl, jako account manager w Agorze zajmowała się interentową siecią reklamową Glossy Media oraz jako account manager pracowała w Axel Springer Polska. Z branżą mediów i marketingu jest związana od 5 lat.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas