Reklama2017-07-07
2

Piotr Żyła jako człowiek pająk promuje fotele VIP w Multikinie

Ruszyła druga odsłona kampanii sieci kin Multikino (należącej do Grupy VUE) promującej dostępne w niej fotele VIP, której bohaterem jest Piotr Żyła. Tym razem skoczek narciarski wcielił się w rolę człowieka pająka.

Kampania ma podkreślać, że fotele VIP w kinach Multikino (dostępne w nieco wyższych cenach niż pozostałe miejsca) gwarantują najwyższy komfort podczas oglądania filmów.

W pierwszej odsłonie kampanii Piotr Żyła wcielił się w pirata, a teraz zasiada na fotelu VIP jako człowiek pająk.

Kampania obejmuje kina sieci Multikino oraz kanały social media firmy i Piotra Żyły. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada dział marketingu Multikina. Sesję zrealizował fotograf Bartek Banaszak. Działania zaplanowano do końca br.

Autor:km

Więcej informacji:Multikino, Piotr Żyła

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas