Reklama 2013-04-23
1

Piotr Żyła w produktowych reklamach przekąsek Beskidzkie (wideo)

Do emisji trafiły produktowe reklamy paluszków, orzeszków i chipsów Beskidzkie (produkowanych przez firmę Aksam) z udziałem skoczka narciarskiego Piotra Żyły. Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i IQ Media.

Produktowe reklamy marki Beskidzkie są utrzymane w podobnej konwencji jak pierwszy, bardziej wizerunkowy spot ze sportowcem (obejrzyj go) - pokazują kulisy tej współpracy.

Spot paluszków rozgrywa się na planie reklamy telewizyjnej, spot chipsów - na planie reklamy radiowej, a spot orzeszków - podczas sesji zdjęciowej.

 

- Tworząc nowe spoty reklamowe staraliśmy się, aby przekąski Beskidzkie stanowiły naturalny element sytuacji. Głównym założeniem było uchwycenie prawdziwej i spontanicznej reakcji Piotra próbującego paluszków, chipsów i orzeszków, dlatego z założenia scenariusze miały otwarty charakter - opisuje Dariusz Chwierut, creative group head z agencji Schulz Brand Friendly, która przygotowała strategię i kreację kampanii. - Osobowość ambasadora Beskidzkich świetnie współgra z wizerunkiem marki. Cieszy nas także ogromna liczba pozytywnych opinii o kampanii i wyborze Piotra Żyły - dodaje Adam Klęczar, prezes firmy Aksam. Celem akcji, oprócz zwiększenia świadomości marki Beskidzkie i prezentacji jej słonych przekąsek, jest podkreślenie walorów tych produktów, takich jak chrupkość i świeżość.

Kampania, zaplanowana do 19 maja, obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, TVN, Polsatu i Atmediów), prasę oraz internet (Onet.pl, VoD.pl, YouTube, TVNplayer.pl, Google, Facebook).

Media zaplanował i kupił dom mediowy IQ Media, a komunikacją PR i prowadzeniem fanpage’u marki Beskidzkie zajmuje się agencja 38PR.

Autor: Tomasz Wojtas

Więcej informacji: Piotr Żyła, Beskidzkie

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas