Reklama2006-09-05
0

Piotruś Szpan z Paralotnej

Od września ruszyła kolejna, nowa odsłona kampanii reklamowej Centrum Handlowego Promenada przygotowana przez agencję Paralotna.

Tematem kampanii są jesienne kolekcje. Hasło kampanii „Piotruś Szpan” nawiązuje do tematu znanej bajki i jest kontynuacją przygotowanej na rok 2005/2006 strategii komunikacji „Bajkowa Promenada”. Kreacja spójna z hasłem zaprasza na zakupy nowych, jesiennych kolekcji w Promenadzie,

Kampania jesiennych kolekcji wykorzystuje outdoor na drogach dojazdowych do C.H. Promenada.

   

Kreacja będzie też eksponowana w magazynie Promenada Sukcesu, w późniejszym terminie w prasie i w materiałach BTL. 

Czas trwania kampanii – od 1 września.

Agencja: Paralotna

Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska-Skowron, Andrzej Czarnecki.

Przedstawiciel Agencji: Agnieszka Kotkowska.

Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz.

Art. Direktor: Jarek Spuła

Copywriter: Adam Mazurek.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas