Reklama2012-10-30
0

Pirelli reklamuje P Zero Club

W internecie trwa kampania reklamująca P Zero Club, klub dla klientów kupujących opony Pirelli. Akcję przygotowała i realizuje Instytut Rozwoju Reklamy.

Kampania P Zero Clubu podkreśla korzyści, jakie otrzymuje się z członkostwa w nim. Warunkiem dołączenia do klubu jest zakup czterech zimowych opon Pirelli do aut osobowych i SUV o rozmiarze nie mniejszym niż 16 cali oraz przesłanie potwierdzającego to paragonu i odpowiedniego kodu z ulotki.

Działania reklamowe - zaplanowane do 18 listopada - są związane z rozpoczęciem sezonu na opony zimowe. Za kreację i realizację kampanii, w tym planowanie i zakup mediów, odpowiada agencja Instytut Rozwoju Reklamy.

Autor:tw

Więcej informacji:Pirelli, P Zero Club

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas