Od końca stycznia trwa kampania wizerunkowa Prawa iSprawiedliwości. Jak do tej pory PiS najwięcej pieniędzyprzeznaczyło na reklamę w telewizji (Polsat i TVP1), na którąwydano ponad 7 mln zł*.
Według cennikowych danych* - przygotowanych przez AGB NielsenMedia Research dla zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl - między 28stycznia a 5 marca 2009 r. Prawo i Sprawiedliwość zostawiło w kasiePolsatu 2,69 mln złotych. TVP1 zanotowała z racji kampanii partiiwpływy na poziomie 2,13 mln złotych, zaś TVN 1,34 mln złotych.Nieco mniej przypadło Dwójce (983 tysięcy złotych) oraz TVN24 (288tysięcy złotych).
Zobacz tabel꣹czny koszt kampanii PiS w telewizji w tym okresie (28.01 -5.03.2009) wyniósł 7,4 mln złotych*.
Obecnie trwa III etap kampanii ugrupowania. Na antenach stacjitelewizyjnych można oglądać spot "Młodzież". Wcześniej partiawypuściła reklamy "Recepta na kryzys", "Patriotyzm, solidarność,nowoczesność" oraz "Czyny, nie cuda".
* dane cennikowe, nie uwzględniające rabatów udzielanych przeznadawców. Dzięki emisji spotów w luty partia mogła zaoszczędzić od40 do 60 proc. tej sumy.