Prasa2015-08-12
4

Pisma dla mężczyzn tracą czytelników. „Playboy” najbardziej na minusie

W maju 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Playboy”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2015 roku wyniosła 45 132 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 10,68 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 10,84 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 33 527 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,51 proc. do 25 713 egz.

Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 4,66 proc. do 23 237 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w maju br. poszedł do góry o 9,96 proc. do poziomu 24 022 egz.

Zobacz tabelę

W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 4,44 proc. - pochwalić się mogło „Logo”. Z kolei najbardziej stracił „Men’s Health” - było to 24,65 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas