Prasa2012-01-09
0

Pismo „M jak mama” odświeżone i z kampanią

Od lutowego numeru, który ukazał się w czwartek 5 stycznia br., miesięcznik parentingowy „M jak mama” (Murator) stał się bardziej lifestylowy. Zmiany wspiera kampania reklamowa.

W piśmie wprowadzono wyrazistą strukturę. Silnie wyeksponowany został w niej dział dotyczący opieki nad dzieckiem do pierwszego roku życia - „ABC pierwszego roku”. Rozbudowano go o nowe artykuły i umiejscowiono w środku pisma tak, by mógł być wyjęty i kolekcjonowany przez czytelniczki. Zmiany wprowadzono również w dziale „Modny brzuszek” - sesje modelek odbywają się w różnych sceneriach, a realizuje je należące do Muratora studio fotograficzne Pentagon. W „M jak mama” stworzono też dział „Strony dla taty” W magazynie jest też więcej historii z życia wziętych, reportaży i portretów współczesnych mam.

Od lutowego wydania pismo ma również nową, bardziej uporządkowaną i czytelną szatę graficzną, którą zaprojektowała Katarzyna Dmyterko. Bez zmian pozostała jego objętość (100 stron) i cena (4,99 zł). Nakładu wydawca nie ujawnia.

Miesięcznik po relaunchu jest promowany z wykorzystaniem spotu emitowanego w serwisie YouTube i w mediach wydawnictwa Murator, m.in.w miesięczniku „Zdrowie”. Promocja obejmuje również warszawskie gabinety ginekologiczne i szkoły rodzenia, do których trafią egzemplarze czasopisma „M jak mama”. Spot wyprodukowała agencja Avantgarde Productions.

Autor:pp

Więcej informacji:M jak mama

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas