PR2007-06-15
0

Piwny klient Q&AConsulting

Agencja Q&AConsulting wygrała przetarg na obsługę PR-owską marki Redd's należącej do Kompanii Piwowarskiej.

Zadaniem dla agencji jest przekazanie konsumentom odświeżonej idei marki oraz wsparcie promocji konsumenckiej "Zaprojektuj własną puszkę Redd’s".

W  ramach współpracy Q&AConsulting poprowadzi działania PR związane z wykorzystaniem trzech sławnych kobiet: Ani Dąbrowskiej, Marii Peszek oraz Agaty Nowickiej (Endo).

„Cieszymy się, że rozszerzyliśmy współpracę z agencją, która prowadzi również obsługę innej marki z portfela Kompanii Piwowarskiej. Zależy nam, aby za pomocą kreatywnych i niestandardowych działań PR wzmocnić wizerunek marki, która jest nowoczesna i spontaniczna i która do swoich akcji angażuje swoje konsumentki” – powiedział Tomasz Kanton Specjalista ds. Brand PR Kompanii Piwowarskiej.

Akcja promocyjna "Zaprojektuj własną puszkę Redd’s" jest częścią kampanii wizerunkowej "Redd’s. W Twoich kolorach", w której konsumentki mają okazję zaprojektować własną puszkę piwa Redd’s.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas