Reklama 2019-04-05
3

Grupa Żywiec wprowadza kolejne piwa bezalkoholowe: Żywiec Białe i Warka Radler Ciemne Cytrynowe

Grupa Żywiec w ramach oferty Strefa Zero wprowadzi piwo Żywiec Białe 0.0% i Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Natomiast Heineken 0.0.% będzie dostępny także w puszkach.

- W ostatnich latach skutecznie kształtowaliśmy trendy zachęcając Polaków do próbowania nowych smaków ze specjalnościami Żywca i piwami smakowymi, a w ubiegłym roku rozpoczęliśmy bezalkoholową piwną rewolucję. Dziś Grupa Żywiec jest absolutnym liderem rynku w obu segmentach. Łączymy zatem kompetencje w warzeniu piw gatunkowych i bezalkoholowych oferując zupełnie nowe bezalkoholowe specjalności jak Żywiec Białe 0.0% - opisuje Małgorzata Lubelska, dyrektor ds. marketingu w Grupie Żywiec.

Producent podkreśla, że Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% to pierwszy w Polsce radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie. - Powstaje na bazie ciemnego piwa warzonego z kompozycji słodów: jasnego, karmelowego jasnego, monachijskiego, palonego i karmelowego ciemnego, która nadaje nowej Warce Radler wyjątkowy ciemny kolor oraz goryczkowy piwny i orzeźwiający smak. To bardzo zaskakujące połączenie, które zachęci do spróbowania radlerów zupełnie nowych konsumentów, a także do sięgania po ten produkt poza typowym dla tego segmentu sezonem letnim - przekonuje Ewelina Kawnik, drink different brands and innovation manager

Z kolei Heineken 0.0% będzie teraz dostępny także w puszkach. - Heineken 0.0% zdobył uznanie konsumentów i oceniany jest jako najlepszy lager bezalkoholowy w zielonej butelce . Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć jego dostępność o bardziej poręczne opakowanie, które idealnie wpisuje się w nowe okazje „on the go” po wysiłku sportowym” - uzasadnia Marcin Filipiak, brand manager Heinekena.

Piwa i radlery bezalkoholowe Grupy Żywiec w punktach sprzedaży są dostępne w specjalnych miejscach ekspozycyjnych i lodówkach określanych jako Strefa Zero. Producent zapowiada, że w br. będą dystrybuowane w zdecydowanie większej liczbie sklepów niż przed rokiem (wtedy było to ponad 30 tys. punktów sprzedaży). Firma podkreśla, że w ub.r. wielkość jej sprzedaży w segmencie bezalkoholowym była dwa razy wyższa niż w 2016 roku.

Autor: tw

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas