Kompania Piwowarska wprowadziła na rynek nowe piwo typu lager Lech Lite. Będzie je wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy GPD Agency, Lubię To, Czteryczwarte, Dynamo Film, Zenith i Tailor Made PR.
Piwo Lech Lite to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5 proc.) i kalorii (96 kcal. na 330 ml piwa). - Lech Lite to propozycja dla osób żyjących aktywnie, które do tej pory w wielu sytuacjach nie sięgały po piwo ze względu na zbyt wysoką zawartość alkoholu. Stanowi też idealną propozycję dla tych, którzy nie przepadają za intensywną piwną goryczką - opisuje Maria Rychlicka-Furmaga, senior brand manager marki Lech.
Design puszek i butelek Lech Lite przygotowała agencja Czteryczwarte.
W nadchodzących miesiącach zacznie się kampania reklamująca Lech Lite. Będzie prowadzona w telewizji (od maja), w internecie (m.in. w social media), prasie, punktach sprzedaży oraz na outdoorze.
Kreacją kampanii zajęła się GPD Agency, a produkcję spotu - Dynamo Film. Za działania w internecie odpowiada agencja Lubię To, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith, a za działania public relations - agencja Tailor Made PR.