Internet2021-11-18
3

Post na fanpejdżu Pizza Guseppe hitem Facebooka. "Dajcie podwyżkę adminowi"

Ponad 1100 komentarzy, niecałe 900 udostępnień i 17 tys. reakcji zebrał w ciągu dwóch dni post na fanpejdźu Pizza Guseppe. Jego autor opisał, jak trudną ma pracę. A przy okazji przewidział, co stanie się następnego dnia.

Poprzednie posty przypominały memy. Na przykład kobieta patrzy w telefon, obok niej napis: "ale ham". Na kolejnym zdjęciu widzimy, że na komórce ogląda pizzę z szynką.

Ostatni post na fanpejdżu Pizza Guseppe jest inny. Zamiast zdjęcia jest długi wpis.

"Nie ma większego koszmaru dla admina niż nowy trend w social mediach czy inna okazja do posta real-time marketingowego, serio. To życie w ciągłym stresie, że z popołudniowej drzemki wyrwie mnie informacja, że trzeba podpiąć się pod jakiś trend. I się zaczyna robienie fikołków i szukanie sprytnego połączenia między pizzą a tym nowym serialem czy innym morsowaniem. Pizza Guseppe jest okrągła, a ten serial taki fajny, że też na okrągło by się mogło go oglądać hihi. Dyskusje wokół premiery są gorące, tak jak nasza pizza 4 sery hot hihi. No błagam" - czytamy post z 15 listopada.



"Ale najgorsze jednak są wybory młodzieżowego słowa roku, zwane inaczej corocznym festiwalem cringu i koszmarem chyba każdego działu social media. Wszystko jedno co się wymyśli, to publika i tak napisze, że koleś od marketingu ma chyba 150 lat i wgl o co chodzi. A na dokładkę co drugi komentarz to gif „how do you do, fellow kids?”. Strach myśleć, jakie słowo wygra w tym roku. W sumie fajnie by było, jakby to był „cringe”, wtedy wszystkie posty z tej okazji będą przynajmniej trafione i nikt się nie doczepi hehe. Szach mat, fellow kids" - kończy się wpis.

"Macie na pokładzie wieszcza"

Nie reklamuje produktu, nie namawia do wzięcia udziału w promocji, tylko brzmi jak osobiste wyznanie marketingowca o tym, jak trudną ma pracę. Post od razu zyskał popularność i stał się viralem. Po dwóch dniach ma ponad 1,1 tys. komentarzy. Udostępniono go prawie 900 razy. Wśród 17 tys. reakcji dominują lajki, serduszka (super) i uśmiechnięte buźki (ha ha).

"Dajcie podwyżkę adminowi! Macie na pokładzie wieszcza, niech ktoś to doceni!" - to jeden z najpopularniejszych komentarzy umieszczonych pod wpisem.

We wtorek ogłoszono finałową dwudziestkę nominowanych do plebiscytu na Młodzieżowe Słowo Roku 2021, organizowanego od kilku lat przez PWN i Uniwersytet Warszawski. Okazało się, że w tym gronie jest słowo cringe, oznaczające żenadę, wstyd.

"Zrobiliśmy post real-time marketing"

Pod postem Pizzy Guseppe pojawił się komentarz admina: "EJ DOPIERO OGARNĘLIŚMY CO SIĘ STAŁO, PRZEWIDZIELIŚMY W TEJ PAŚCIE, ŻE SŁOWO „CRINGE" BĘDZIE W PLEBISCYCIE NA MŁODZIEŻOWE SŁOWO ROKU PRZED OGŁOSZENIEM FINALISTÓW!!!!! Zrobiliśmy post real-time marketing zaginający czasoprzestrzeń!!!!! Czy to już zjawisko paranormalne, czy jeszcze nie? Zapraszamy do dyskusji" - napisano.

Inne marki (m.in. Skąpiec, Gadu Gadu, Heinz, Playstation) zaczęły umieszczać swoje wpisy w komentarzach. Na to znów zareagował autor posta na fanpejdżu Pizza Guseppe. "UWAGA OŚWIADCZENIE: Przepraszam adminów wszystkich marek, którzy przeze mnie musieli myśleć nad komentarzami pod tym postem. Nie było moją intencją tworzenie tworu jakim jest komentarz real-time marketingowy i dokładanie Wam roboty. Ale w sumie ubaw dobry, co nie? XD". Sądząc po komentarzach, trzeba autorowi przyznać rację.

Za komunikację w social media Pizzy Guseppe i innych marek należących do firmy Dr Oetker odpowiada agencje Business Factory i BlueCloud Interactive.

Autor:ram

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas