Agencja Planet PR rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem ACCOBrands.
Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego iproduktowego.
Agencja będzie również odpowiedzialna za programy społeczne iedukacyjne realizowane przez klienta.
Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego iproduktowego.
Agencja będzie również odpowiedzialna za programy społeczne iedukacyjne realizowane przez klienta.
„Taniec z Gwiazdami 14” hitem Polsatu, show zyskał 590 tys. widzów
MUX testowy firmy Polsatu może działać do marca 2025 roku
Kolejna awantura na Radzie Programowej Polskiego Radia. Wniosek o odwołanie Suskiego
Cyfrowy Polsat rekordowo tani na giełdzie. Ubyło 16 mld zł wyceny
Katarzyna Borowiecka w Trójce na czele redakcji słowa
Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku