Reklama2016-01-14
4

Planeta spełnionych męskich potrzeb w reklamach piwa Warka (wideo)

Nowa kampania reklamowa piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec) pokazuje Planetę Warka, na której realizowane są wszystkie męskie potrzeby. Za przygotowanie i realizację akcji są odpowiedzialne firmy Lvov, Tango Production, Televisor, The Digitals, Roots PR i MediaVest.

Reklamy przedstawiają w przerysowany sposób, jak na Planecie Warka spełniane są kluczowe potrzeby mężczyzn: każde mieszkanie ma bezpośrednie wyjście do pubu, pracę zawsze kończy się o piątej, piwo Warka płynie z kranu nie tylko w barze, a w służbie zdrowia pracują same piękne modelki.

- Marka postanowiła przypomnieć o tych tradycyjnych i nawet nieco stereotypowych męskich wartościach.  Choć w realnym świecie coraz częściej ulegają one przemianom kulturowym, to nie zawsze dzieje się to za aprobatą mężczyzn - komentuje Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec.

Jest to pierwsza kampania reklamowa Warki przygotowana przez agencję Lvov, która przetarg na obsługę kreatywną marki wygrała jesienią ub.r.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa jest prowadzona od 13 stycznia. Składa się z serii spotów emitowanych w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz z działań w internecie (m.in. w social media).

Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją - Televisor. Za działania w internecie odpowiada agencja The Digitals, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja Roots PR.

Autor:tw

Więcej informacji:Warka, piwo, Grupa Żywiec

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas