Reklama2008-12-23
0

Plastikowe talerze promują mediację rodzinną 'gdy zabraknieargumentów'

Rozpoczyna się prasowa akcja promocyjna mediacji jako formyrozwiązywania konfliktów rodzinnych. Kreacja kampanii pod hasłem"Gdy zabraknie argumentów" opiera się na kontraście stylowegokredensu i plastikowej zastawy.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa Centrum Mediacji PartnersPolska promuje mediację jako formę rozwiązywania konfliktówrodzinnych. Strona wizualna akcji przebiegającej pod hasłem "Gdyzabraknie argumentów" wykorzystuje kontrastujące ze sobą elementy:stylowy kredens symbolizujący rodzinę i stabilność oraz znajdującąsię w nim plastikową zastawę stołową. W ten sposób kampania każeprzypuszczać odbiorcom, że eleganckie naczynia zostały wytłuczonepodczas kłótni rodzinnej przez ich właścicieli, którzy nie nauczylisię rozmawiać i używać argumentów.

talerz

Rozpoczęta 22 grudnia akcja reklamowa prowadzona jest wprasie.

Kreację kampanii zaplanowanej do 5 stycznia przygotowała agencjareklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast doborem mediów zajął się dommediowy MPG.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas