Prasa 2009-09-07
0

Platforma Mediowa Point Group dostała koncesję dla Machina TV

Platforma Mediowa Point Group otrzymała koncesję dla kanału Machina TV, który ma mieć rozrywkowy charakter. Obecnie trwają prace nad ostateczną ofertą programową stacji oraz jej modelem dystrybucji i przychodów.

- Przyznanie koncesji to zamknięcie etapu formalnego prac związanych z uruchomieniem kanału. Prace logistyczne i programowe posuwają się zgodnie z harmonogramem projektu - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group. Podkreśla, że uruchomienie kanału telewizyjnego nie jest celem samym w sobie, ale jednym z elementów strategii firmy budowy silnego brandu rozrywkowego w oparciu o markę "Machina" oraz budowy kompetencji PMPG w mediach telewizyjnych.

Nad projektem uruchomienia Machina TV pracują Michał Szklarz - dyrektor strategii i rozwoju oraz Marcin Mikucki - dyrektor marketingu i dyrektor programowy. Zgodnie z przyjętym przez PMPG harmonogramem, kanał pojawi się w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych pod koniec IV kwartału 2009 r. lub w I kwartale 2010 r. PMPG nie wyklucza też umieszczenia Machina TV w multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej. W ubiegłym roku spółka złożyła wniosek o rezerwację częstotliwości w ramach DVB-T.

Pomimo otrzymania koncesji dla Machina TV, PMPG nadal podtrzymuje swoje zainteresowanie nabyciem udziałów w innych stacjach. Przypomnijmy bowiem, że w sierpniu z rozmów z PMPG na temat zakupu udziałów zrezygnowała TV Puls. Jak podano w komunikacie, spółka ma przygotowane dwa alternatywne scenariusze wejścia i rozwoju na rynku telewizyjnym - z udziałem stacji ogólnotematycznej lub wyłącznie w oparciu o kanały tematyczne. Obecnie zarząd PMPG analizuje możliwość zaangażowania się w dodatkowe stacje tematyczne obecne na polskim rynku.

Autor: pp

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas