Reklama2015-05-11
2

Platforma nc+ promuje nowy pakiet Canal+

Platforma nc+ rusza w poniedziałek z kampanią reklamową nowego pakietu Canal+, który składać się będzie z ośmiu kanałów. Działania obejmą m.in. telewizję, radio, prasę, internet i kina.

W kampanii nadawca informować będzie o powiększeniu pakietu Canal+ do ośmiu kanałów i przedstawi nowe stacje Canal+ Discovery i Canal+ Seriale (więcej o nowej ofercie).

Akcja prowadzona będzie w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TV Puls oraz kanały tematyczne TVN, TVP, nc+, Discovery, 4fun Media i FOX International Channels), radiu (Trójka, stacje Grupy RMF, Agory, Eurozetu), prasie (głównie magazyny z programem TV) oraz w kinach (Cinema City, Helios) i na nośnikach digital OOH.

Kreacja reklamowa została przygotowana przez 2012 Agency, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia. Kampania potrwa do końca czerwca br.

Autor:pp

Więcej informacji:nc+, Canal+

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas