Reklama 2020-02-10
11

W kampanii Play z Martyną Wojciechowską „nadchodzi sieć 5G” (wideo)

Martyna Wojciechowska w reklamie Play Martyna Wojciechowska w reklamie Play

W nowej kampanii z udziałem dziennikarki Martyny Wojciechowskiej reklamowana jest nowa promocja z podwójnym pakietem internetowym oraz uruchamianie sieci w standardzie 5G.

W ramach promocji rozpoczętej kilka dni temu dwa razy większy pakiet GB internetu mobilnego będzie dostępny przez 12 miesięcy w ofertach Play Homebox, Play Homebox TV oraz Biznes Box Pro. Promocja obejmuje zarówno taryfy dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Reklama informuje też o uruchamianiu przez Play sieci w standardzie 5G. Telekom w styczniu uruchomił taką sieć w Trójmieście, a tydzień temu zapowiedział, że do końca lutego udostępni ją w 16 miastach z 500 stacjami bazowymi, obejmującymi 5 największych metropolii i 11 mniejszych miejscowości.

 

W kampanii występuje dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, a stylistyka spotu nawiązuje do zeszłoroczny reklam, w których telekom promował standard 5G Ready. Wiosną ub.r., po starcie pierwszej odsłony tej kampanii konkurencyjni operatorzy zarzucili Playowi, że bezpodstawnie posługuje się marką 5G. Orange Polska i T-Mobile Polska informowały o złożeniu pozwów sądowych dotyczących nieuczciwej konkurencji. Ta druga firma złożyła też wniosek, żeby w ramach zabezpieczenia jej powództwa zakazać Playowi używania określenia 5G Ready. Sąd przychylił się do wniosku, w związku z czym fioletowy telekom musiał w kwietniu wstrzymać kampanię. Reklamę krytycznie oceniła też Komisja Etyki Reklamy.

Play wznowił tę kampanię w październiku. - W tej chwili mogę powiedzieć tylko, że na dzień rozpoczęcia kampanii nie obowiązuje zakaz używania oznaczenia 5G Ready - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Tajak-Pietrowska z biura prasowego Play. Dodała, że firma nie dostała żadnego pozwu w sprawie tej marki od Orange Polska.

 

Poprzednia kampania Play promowała taryfę Play Duet, w reklamach występowali Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, od lat pojawiający się w spotach tej sieci.

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.

W trzecim kwartale ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc.

W grudniu P4, główna spółka zależna Play Communications, sprzedała siedmioletnie obligacje za 750 mln euro.

Autor: tw

Więcej informacji: Martyna Wojciechowska, Play, 5G

KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas