Technologie2007-03-19
0

Play agresywnie wchodzi na rynek

Nowy operator komórkowy chce do końca roku mieć 5 proc. rynku. Jak specjaliści oceniają ofertę Play?

„W dzisiejszych czasach telefon komórkowy to świetna zabawa, urządzenie służące rozrywce oraz grze stąd Play” – powiedział w piątek, w dni debiutu Play, Chris Bannister prezes właściciela sieci spółki P4.

„Zdajemy sobie sprawę, że aby być konkurencyjni, nasza oferta musi być agresywna. Zaoferowana cena korzystania z telefonu komórkowego jest o ok. 30 proc. niższa niż u innych operatorów” – dodaje.

Play swoje wejście na rynek poprzedził projektem, w których 20 tys. tzw. testerów dysponując multimedialnymi telefonami i mogąc dowolnie z nich korzystać, dostarczało nowemu graczowi niezbędnych informacji, aby celnie trafić w gusta przyszłego użytkownika. Jak dowiedzieliśmy się, ich klienci chcieli otrzymać telefon komórkowy z dostępem do internetu.

„Dlatego podpisana została umowa z Onet.pl oraz utworzono portal Playnet. Bezpłatny, podstawowy dostęp będą do niego mieli wszyscy korzystający z nowych modeli telefonów. Playnet składa się z działów: informacyjny, community, sport, kino, dział imprezowy” – komentuje Jacek Hensler, Chief Marketing Officer Playa.
 
„Nasi testerzy powiedzieli nam również, że wymagają tanich połączeń telefonicznych, w tym chcą dzwonić do wszystkich, a nie tylko do wybranych sieci, po okazyjnej cenie, ponieważ mają więcej niż tylko trzech przyjaciół” – mówił nieco ironicznie Bannister.

Oferta postpaid jak i prepaid jest taka sama. Cena za minutę połączenia w Play wynosi 49 groszy brutto do wszystkich sieci i na stacjonarne (naliczanie sekundowe w i poza godzinami szczytu). Za SMS i MMS do wszystkich operatorów komórkowych oraz MMS na e-mail użytkownik sieci Play płaci 15 groszy, a za przesłanie 10 KB danych 5 groszy. Za każde 2 minuty rozmów przychodzących abonent otrzyma 1 minutę połączeń wychodzących na dowolny numer. Niewykorzystana kwota nie przechodzi na następny miesiąc. Bannister zapowiada, że oferta ma być modyfikowana co 6-8 tygodni.

W ofercie Play na kartę kwota, którą należy zapłacić to 30 zł, a na następne 30 dni otrzymuje się za to 30 zł do dowolnego wykorzystania. Potem doładowania kartą zdrapką o wartości 30 zł lub dowolną kwota w bankomatach, przez internet lub serwisie internetowym Playa. Operator przygotował też ofertę premiową – za każde doładowanie powyżej 50 zł otrzymuje się nawet do dwóch razy więcej, niż wydana kwota. Premia może być wykorzystana na SMS-y, MMS-y, usługi internetowe.

Zobacz tabelęeratora_Play.html">Znamy już cennik nowego operatora Play

  • TP krytykuje ofertę Play
  • Mistewicz odpowiada za kontent i multimedia w Play
  • Play marką telefonii komórkowej P4
  • Operator komórkowy Play do kupienia w Empiku
  • Co zaoferuje Play?
  • P4 ma nowego rzecznika prasowego
  • Ofensywa internetowa operatora komórkowego P4
  • Cennik połączeń dla testerów P4
  • P4 przejmuje sieć Germanos
  • P4 - pod jaką marką zaoferuje swoje usługi?
  • Nowy inwestor w operatorze komórkowym P4
  • P4: na reklamę 250 mln, debiut najpóźniej w marcu
  • Pierwsi użytkownicy P4
  • Jakie ma plany nowy operator komórkowy P4?
  • Arteria będzie sprzedawała produkty i usługi P4
  • Autor:łk-isb-GW-Rz

    KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

    NAJPOPULARNIEJSZE

    <WRÓĆ NAPRACA
    PracaStartTylko u nas