Reklama2016-07-07
1

Play i Biedronka w reklamach dziękują piłkarskiej reprezentacji Polski za występ w Euro 2016 (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play i sieć dyskontów Biedronka przygotowały reklamy, w których dziękują zawodnikom i trenerowi piłkarskiej reprezentacji Polski za udany występ w Euro 2016. To kontynuacja niedawnych kampanii reklamowych obu firm.

Reklama Biedronki jest kontynuacją kampanii prowadzonej od połowy czerwca pod hasłem „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!”. W akcji sieć promuje polskie produkty pochodzące od rodzimych dostawców. Kampania reklamowa i związane z nią promocję cenowe potrwają do końca tego tygodnia.

Obsługą reklamową Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja reklam) i dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/sieci-marketow-mimo-ryzyka-wprowadzenia-podatku-handlowego-nie-ograniczaja-wydatkow-na-reklame ##

 

Bohaterem spotu Play jest trener naszej reprezentacji Adam Nawałka, który w reklamach tego telekomu pojawił się w kwietniu br., promował usługę Fair Play w Play dla Firm. Przypomnijmy, że Nawałka jeszcze przed Euro 2016 został też ambasadorem marketingowym napoju izotonicznego 4Move.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/wysoka-klasa-wizerunkowa-adama-nawalki-zagosci-na-dluzej-w-reklamach-jesli-reprezentacja-odniesie-sukces ##

Za obsługę reklamową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (reklamy ATL), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności w internecie) i Plej (reklamy BTL) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

 

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas