Sieć telekomunikacyjna Play i sieć dyskontów Biedronka przygotowały reklamy, w których dziękują zawodnikom i trenerowi piłkarskiej reprezentacji Polski za udany występ w Euro 2016. To kontynuacja niedawnych kampanii reklamowych obu firm.
Reklama Biedronki jest kontynuacją kampanii prowadzonej od połowy czerwca pod hasłem „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!”. W akcji sieć promuje polskie produkty pochodzące od rodzimych dostawców. Kampania reklamowa i związane z nią promocję cenowe potrwają do końca tego tygodnia.
Obsługą reklamową Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja reklam) i dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/sieci-marketow-mimo-ryzyka-wprowadzenia-podatku-handlowego-nie-ograniczaja-wydatkow-na-reklame ##
Bohaterem spotu Play jest trener naszej reprezentacji Adam Nawałka, który w reklamach tego telekomu pojawił się w kwietniu br., promował usługę Fair Play w Play dla Firm. Przypomnijmy, że Nawałka jeszcze przed Euro 2016 został też ambasadorem marketingowym napoju izotonicznego 4Move.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/wysoka-klasa-wizerunkowa-adama-nawalki-zagosci-na-dluzej-w-reklamach-jesli-reprezentacja-odniesie-sukces ##
Za obsługę reklamową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (reklamy ATL), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności w internecie) i Plej (reklamy BTL) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).