Reklama2021-09-16
0

W reklamach Play nowy doradca klientów, promuje internet stacjonarny i Play Now TV (wideo)

W kampanii reklamowej sieci telekomunikacyjnej Play pojawił się nowy bohater - doradca, który w domach klientów instaluje internet stacjonarny i usługę telewizyjną Play Now TV. W reklamach przedstawiana jest także promocja dotycząca platformy Viaplay.

W jednym z premierowych spotów Play nowy doradca klientów w salonie sprzedażowych rozmawia z Barbarą Kurdej-Szatan i Maciejem Łagodzińskim. Wspólnie opowiadają o internecie stacjonarnym od Play, dostępnym już za 30 zł miesięcznie (z uwzględnieniem po 5 zł zniżek za e-faktury i zgody marketingowe). Nowa promocja internetu stacjonarnego w Play ruszyła w połowie sierpnia.

W drugim spocie nowy doradca odwiedza rodzinę z zestawem instalacyjnym takiego internetu, ponadto aktywuje usługę telewizyjną Play Now TV. Reklama informuje o promocji, w ramach której platforma streamingowa Viaplay jest dostępna w dwóch pakietach Play Now TV, a użytkownicy Play Now TV Box będą mogli korzystać z niej za darmo do stycznia 2022 roku.

 

To nowa konwencja reklam Play. Od ponad ośmiu lat zdecydowana większość spotów rozgrywała się w salonie sprzedażowym firmy, w którym doradcy grani przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego rozmawiali ze znanymi osobami.

W ub.r. wprowadzono zmianę: parę doradców odwiedzali zwykli klienci, a celebryci pojawiali się dopiero w ostatnich ujęciach.

 

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.

W pierwszej połowie br. P4, operator sieci telekomunikacyjnej Play, zanotował 3,636 mld zł przychodów sprzedażowych, 1,7 mld zł zysku EBITDAaL i 5,3 mld zł zysku netto. Zysk netto wynika głównie ze sfinalizowania przez telekom w kwietniu br. sprzedaży za 6,7 mld zł swojej infrastruktury pasywnej firmie On Tower Poland, w której 60 proc. udziałów ma Cellnex Telecom, a 40 proc. Grupa Iliad.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas