Technologie2013-02-26
3

Play ma 8,7 mln klientów. W 2012 r. przychody wzrosły do ponad 3,4 mld zł

Na koniec 2012 roku z usług P4, operatora sieci Play korzystało 8,7 mln klientów, co oznacza wzrost o niemal jedną czwartą w porównaniu z 2011 r. Przychody spółki wzrosły w ubiegłym roku o 29 proc. do ponad 3,4 mld zł.

Spółka podała, że jej EBITDA wyniosła w 2012 roku ponad 1,2 mld zł wobec 874 mln zł w 2011 roku, co oznacza wzrost o 40 proc. rdr.

Play pozyskał w ubiegłym roku ponad 1,6 mln nowych klientów, uzyskując łączną bazę 8,7 mln klientów po pięciu latach działalności, co daje spółce 16-proc. udział w rynku.

P4 informuje, że aż 7 na 10 osób zmieniających operatora i przenoszących numer w ubiegłym roku wybrało Play. Bardzo dynamicznie rozwijał się segment klientów biznesowych, który wzrósł o 107% r/r do 1,1 mln osób w 2012 r.

- 2012 - to bardzo dobry rok, zarówno dla Play, jak i konsumentów polskiego rynku telekomunikacyjnego - powiedział Jørgen Bang-Jensen, prezes P4. - Wprowadzając pierwsze oferty bez limitu, wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy czekali na nieskomplikowane i przewidywalne oferty. Przyszłość rynku telekomunikacyjnego to proste i przejrzyste rozwiązania, których Play jest prekursorem.

"W roku 2013 roku polski rynek telekomunikacyjny czekają kolejne zmiany. Od stycznia obowiązują zrównane stawki MTR, co powinno przełożyć się na zaprzestanie stosowania zawyżonych marż na połączenia do Play. Z kolei wygrana Play w przetargu na rezerwację częstotliwości z pasma 1800 MHz pozwoli spółce na dalszy rozwój usług w zakresie dostępu do szerokopasmowego internetu mobilnego" - napisano w komunikacie.

Autor:pr

Więcej informacji:Play, P4

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas