W Play na Kartę ruszyła promocja z dodatkowym pakietem 100 GB na korzystanie z aplikacji YouTube, TikTok, Facebook, Messenger i Instagram. Towarzyszy temu kampania reklamowa, której bohaterem jest piosenkarz Kamil Bednarek.
W ramach promocji 100 GB na korzystanie z aplikacji YouTube, TikTok, Facebook, Messenger i Instagram będzie dostępne do końca września. Pakiet użytkownicy Play na Kartę mogą włączyć w aplikacji Play24 lub kodem: *128#.
Pakiet jest dostępny dla klientów następujących taryf w Play na Kartę: Formuła Play na Kartę, Internet na Kartę w Play, Play na Kartę odNowa i Play na Kartę Rok Ważności Konta.
Promocję wspiera kampania reklamowa, w której Kamil Bednarek wykonuje swój hit „Bądź przy mnie”. Bednarek już kilka razy reklamował Play na Kartę, na początku 2018 roku wystąpił w kampanii wspierającej ofertę z Tidalem i Showmaxem.
##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/play-nowe-taryfy-od-3-do-70-gb-internetu-w-cenie-od-35-do-75-zl-miesiecznie-jak-korzystac-dostep-do-internetu-w-play ##
Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.
##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/5g-siec-w-play-zasieg-w-ktorych-miastach-jak-korzystac-jaki-sprzet-ceny ##
W pierwszym kwartale br. Play zanotował 1,74 mld zł przychodów i 207,8 mln zł zysku netto. Z powodu obostrzeń związanych z epidemią mocno zmalała sprzedaż urządzeń, a liczba klientów przez kwartał zmalała o 67,7 tys.