Technologie2007-05-20
36

Play: Obsługa Klienta przez 24 godziny

Play na prośbę klientów wydłuża czas pracy telefonicznej Obsługi Klienta.

Od 16 maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci PLAY, będą mogli uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7.00 – 24.00 Obsługa Klienta odpowie na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00 – 7.00 będzie możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.

Dotychczas  Obsługa Klienta pracowała w zwykłe dni tygodnia w godzinach 8.00-22.00 oraz w soboty, niedziele i święta pomiędzy 9.00-20.00.

W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – podkreśla Jacek Hensler Dyrektor Marketingu P4 Sp. z o.o. – „Pełna obsługa dostępna będzie do późnych godzin wieczornych. W nocy gwarantujemy możliwość kontaktu z nami również w sytuacjach ekstremalnych.”

Klienci mogą uzyskać pomoc na stronie internetowej playmobile.pl lub pod numerem Obsługi Klienta PLAY 0 790 500 500.

Podobne informacje:

Autor:kk

KOMENTARZE(36)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas