Play na prośbę klientów wydłuża czas pracy telefonicznej Obsługi Klienta.
Od 16 maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci PLAY, będą mogli uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7.00 – 24.00 Obsługa Klienta odpowie na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00 – 7.00 będzie możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.
Dotychczas Obsługa Klienta pracowała w zwykłe dni tygodnia w godzinach 8.00-22.00 oraz w soboty, niedziele i święta pomiędzy 9.00-20.00.
W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – podkreśla Jacek Hensler Dyrektor Marketingu P4 Sp. z o.o. – „Pełna obsługa dostępna będzie do późnych godzin wieczornych. W nocy gwarantujemy możliwość kontaktu z nami również w sytuacjach ekstremalnych.”
Klienci mogą uzyskać pomoc na stronie internetowej playmobile.pl lub pod numerem Obsługi Klienta PLAY 0 790 500 500.
Podobne informacje:
- Reklama Play narusza godność dziecka
- Play: nasze reklamy to błąd, nie mamy nic na obronę
- Play zgromadził 100 tysięcy klientów
- Wywiad - Jacek Hensler
- Wielka strata właściciela marki Play
- Kolejny skandal na rynku reklamy
- Play z problemami
- Nowatorska reklama Play poprzez Second Life
- Techniczne problemy Play
- Era kontra Play
- Play rozpoczął od falstartu
- Play pracuje nad największym minusem oferty