Reklama2011-05-23
0

Play przez porównywarkę reklamuje nową ofertę (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa nowej oferty Play. Akcję – zachęcającą do skorzystania z dostępnej w serwisie internetowym sieci porównywarki ofert różnych operatorów – przygotowały firmy Grandes Kochonos i Mediacom.

Rozpoczęta właśnie kampania Play zachęca do porównania ofert różnych sieci komórkowych przy pomocy porównywarki działającej w serwisie play.pl. Aplikacja ta wyświetla się zresztą na stronie głównej witryny.

>>> Play: nowa oferta dla przenoszących numery, tańsze telefony



>>> Play: 28 proc. minut więcej w abonamentach 

Poszczególne reklamy pokazują kobietę, która po skorzystaniu z porównywarki przeszła do Play, wybierając telefon Nokia C6-00 za 1 zł. Taki przekaz jest skierowany przede wszystkim do klientów innych sieci, którym w najbliższym czasie kończą się umowy.




Kampania wystartowała jednocześnie z wprowadzeniem w Play nowej oferty, w której ze szczególnie atrakcyjnych warunków mogą skorzystać nowi klienci przechodzący z innych sieci.


Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i na outdoorze. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. 

Autor:tw

Więcej informacji:Play, porównywarka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas